Objectiu: les tècniques d’estudi són un conjunt d’eines que ajuden a millorar el rendiment i faciliten el procés de memorització i d’estudi. Conéixer i utilitzar estes tècniques ens ajudarà a preparar amb èxit els exàmens i els treballs de classe.
Places: 15.
Duració: 10 hores.
Lloc de realització: Centre Jove del Mercat.
Professorat: Espai Format.
Horari: els dimecres de 18 a 20 h.
Data d’inici: 24 de febrer.
Preu: gratuït.
CONDICIONS GENERALS DELS CURSOS I TALLERS
Començament i durada dels cursos:
Tots els cursos i tallers començaran, cadascú en la data que pertoque, a partir del 22 de febrer.
Inscripció: fins al començament de l’activitat. La inscripció tindrà lloc als Centres joves de Mislata. Els cursos només es faran si hi ha més de 10 persones hi inscrites. Els cursos i tallers s’adrecen a jóvens residents a Mislata de 12 a 16 anys.
La inscripció podrà ser presencial als Centres Joves, per telèfon i on-line. Es podrà inscriure la persona interessada o podrà ser inscrit per una altra persona de la mateixa unitat familiar.
En el cas d’una persona que s’inscriu per primera vegada en una activitat s’haurà de mostrar el DNI físicament o altre document identificatiu.
Inscripció per internet
Ara pots fer la inscripció per internet. El primer pas és vindre als Centres Joves a recollir la teua clau, a partir d'eixe moment podràs matricular-te des de www.mislatajove.org en els cursos i tallers.
Certificats: a la fi de cada curs o taller es lliurarà el corresponent certificat d’assistència. Per poder obtindre’l caldrà haver assistit, com a mínim, al 80% de les sessions.
Inscripcions i informació:
Centre Jove del Mercat. C/ Major, 36. Tel.: 963 990 340.
Centre Jove Túria. C/ Túria, 13.Tel.: 963 837 141.
Correu electrònic: info@mislatajove.org